Customer Retention Specialist
Open Mind Romania
acum 4 luni
Full-time Program de lucru
Nedeterminat Tip contract
Iasi , Iași Locul de munca
Până la 2 ani Experienţă
Medii Studii
negociabil Salariu
Descriere:
Candidatul Ideal Angajam personal in perioada imediat urmatoare pe pozitia de “Customer Retention Specialist” pentru una dintre cele mai importante companii din domeniul energetic din Romania. Se lucreaza din sediul din Iasi, doar de luni pana vineri weekendul este liber, se ofera curs de initiere platit de firma, salariu fix de baza cu posibilitate de marire in scurt timp dupa angajare plus bonuri de masa in valoare de cca 400 de Ron lunar, plus cele mai mari bonusuri din cadrul proiectului! Activitatea consta in initierea de apeluri catre clientii companiei, clienti existenti in baza de date. Specialistul in retentie analizeaza feedback-ul clientilor, negociaza cu acestia, implementeaza strategii de retinere in vederea mentinerii lor in cadrul companiei si inregistreaza datele in sistem. In acest rol veti trata direct cu clientii, veti intelege cu ce probleme se confrunta acestia si cum ne putem imbunatati serviciile si produsele cu scopul de a le oferi excelenta in servicii si de a mentine afacerea in top. Pentru a avea succes in aceasta pozitie trebuie sa ai o atitudine pozitiva, capacitati excelente de comunicare si persuasiune, abilitati de relatie cu clientii si o pasiune pentru vanzari! Descrierea jobului Responsabilitati: comunicarea si relationarea cu clientii in mod eficient si profesional; analizarea comportamentului clientilor si colectarea de informatii despre reclamatiile lor; dezvoltarea de strategii de retinere bazate pe feedback-ul clientilor; negocierea cu clientii pentru reinnoirea contractelor; colaborarea cu managerii de proiect in vederea gasirii de noi solutii de retentie; introducerea datelor corect in soft; dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientii si cu ceilalti colaboratori. Cerinte: experienta ulterioara in marketing, vanzari, call center, relatii clienti este un plus; abilitati excelente de comunicare interpersonale si relatii clienti; abititati deosebite in gestionarea emotiilor si gestionarea conflictelor; capacitatea de a ramane calm si a comunica in mod profesionist in situatii stresante; empatie si multa rabdare; abilitati organizatorice avansate; cunostinte PC la nivel avansat. Beneficii: training in sediu platit si formare continua la locul de munca; mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; program de lucru full time de luni pana vineri, nu se lucreaza in weekend; posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; pachet salarial baza compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi (cca 400 Ron/luna), plus bonusuri de performanta si alte premii; teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia! Alatura-te echipei de castigatori Open Mind si cu siguranta vei avea de invatat de la cei mai buni! Descrierea companiei Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani. Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți. Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.
Selectează CV-ul