Organizeaza si administreaza agenda de lucru a Directorului General
Participa la intalniri impreuna cu Directorul General asista in activitatea zilnica
Gestioneaza mesajele si corespondenta, asigura logistica de transporturi marfuri pentru companie
Traduce si redacteaza documente
Organizeaza, claseaza si arhiveaza documente, emite contracte si facturi
Responsabilitati
- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, contractelor incheiate de companie, arhivarea şi evidenţa lor, traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
- administrarea apelurilor de intrare în companie
- coordonarea relaţiei cu furnizorii societatii
- coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete etc)
- coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului
Candidat ideal
- Capacitate de a lucra in echipa;
- Bune cunostinte lingvistice (limba engleza scris/citit, nivel avansat, limba italiana reprezinta un avantaj)
- Cunostinte avansate Microsoft Office, cunoasterea programului Autocad reprezinta un avantaj
- Cunostinte corespondenta de afaceri
- Cunostinte facturare / contabilitate primara - reprezinta un avantaj
- Personalitate energica, gandire pozitiva, autodidacta
- Cunostinte in domeniul horticol si al vanzarilor de utilaje agricole, pieselor de schimb si consumabilelor aferente (reprezinta un avantaj)
- Disponibilitate deplasari in tara si strainatate
- Disponibilitate deplasari interne si externe-
Constituie in avantaj :
Cunostinte contabilitate primara
Cunostinte program autocad
asistent manager
acum o săptămână
Oferte Asemănătoare
Îți recomandăm alte joburi similare
APLICĂ CV-ul
APLICĂ FĂRĂ CV